31 Ocak 2013 Perşembe

Tembel Blogger

Yazmak ya da yazamamak, işte bütün mesele bu... Birinin bana klavye bağlama büyüsü yaptığından şüpheleniyorum. Yoksa ben bu kadar tembel biri değildim. Sürekli bu konuda kendimi eleştirmeye başladım. Ne umutlarla başladığım bu blog işine neden daha sıkı sarılamadığımın tek sorumlusu; dünyalar tatlısı, en büyük aşkım Defne dir. Bu böyle biline :)
Gelelim bizim tarafta neler olup bittiğine... Efendim görüşmeyeli yeni bir yıla başladık. 2013 en az 2012 kadar güzel geçecek eminim... Bizim için yepyeni başlangıçlar olacak bu yıl. Büyük bir heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum...
Yılbaşında evimizde arkadaşlarımızla beraberdik. 13 yetişkin(3 hamile), 2 bebek, 1 çoçuk olarak karşıladık 2013 ü :) Bebekli çocuklu olunca sofraya oturma saatimiz 22:00 yi buldu. Erkekler sağolsun yemeklerini yer yemez hooop koltuklara geçtiler. Sofra toplandı, bayanlar hamilelik, doğum, bebek sohbetine daldılar, erkekler ise tombalaya...


O gece için unutulan en büyük şey; Defne ile birlikte geçirdiğimiz ilk yılbaşı gecemize ait ailece bir fotoğrafımız yok :( O karmaşada Defne' yi uyuturken aklıma geldi ne yazık ki... Onun yerine Ege abi ve Şen kızlar Defnoş ve Selintoş hanımların fotoğrafı var :)
Unutulan mutlu aile fotoğraf karesi dışında gecemiz çok güzel geçti. Ayrıca misafirlerimiz için özel yeni yıl kurabiyeleri hazırlamıştım onlarda işte burada :)


Defne hanım uyandılar... Şimdilik bu kadar.
Defne ile ilgili bir dolu gelişme var yazmam lazım en acilinden :)
Akşama görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder